Weekverhaal 8 (ma 04-11, za 09-11)

9 november 2013 - Madrid, Spanje

Maandag 4 november ging ik weer met veel plezier naar stage. Ik heb dan ook echt een leuke dag gehad. Ik mocht weer een activiteit doen met de kinderen (zoals elke maandag) en dit keer gingen we wc rolletjes verven. Volgende week maken we het hoedje van de paddenstoel. En opa en oma nog gefeliciteerd met jullie trouwdag!

Dinsdag na mijn stage hadden Sanne en ik afgesproken met onze leraar (Mart). Hij kwam naar Madrid voor een stage bezoek. We hebben ons huisje laten zien en daar kregen we pepernoten die hij had mee gebracht van uit Nederland. daarna zijn we lekkere tappas wezen eten. Toen we thuis waren vroeg naar bed, want woensdag hadden we beide het belangrijkste gesprek van je stage periode.

Woensdag heb ik een fijne werkdag gehad en om half 6 was het dan zover, Mart stond voor de deur! Het begon erg positief, ze vinden me een leuke meid en is enthousiast met de kinderen. En op het einde waren ze nog steeds positief! Ik heb wel een ontwikkelingspuntje mee gekregen, omdat ik al ver genoeg ben om dit te kunnen. Het was een erg leuk, leerzaam en interessant gesprek. Conclusie: ze willen me nog wel een tijdje in hun team hebben! Mart en ik gingen na het gesprek gelijk naar huis, het was laat genoeg geworden.  Afscheid genomen en weer naar bed!

Wat was het toch een drukke dag donderdag, er waren 3 mensen afwezig en deze moesten natuurlijk opgevangen worden. Susana en haar man hebben 2  groepen opgevangen en een iemand stond dan alleen. Tjaa, dat moest even zo, want ik mocht mijn theaterstuk gaan doen met de handpoppen voor de kinderen. Een leuke schoolopdracht kan soms een hoop gedoe veroorzaken, haha. Verder heb ik de pepernoten die ik van Mart had gekregen mee genomen naar Stage, mijn collega's genoten er van. Ze hebben me wel meer als 3x bedankt en Belen vroeg zelfs nog aan mij of ze een zak kon over kopen.

Vrijdag 8 november was mijn laatste werkdagje van de week, Ik had nog wat pepernoten over en heb deze aan de kinderen gegeven om te laten proeven. Het was erg leuk om te zien, ze vonden ze heel erg lekker en bleven maar vragen of ze er nog eentje mochten. Na mijn dagje stage heb ik weer les mogen geven aan Patty. 'S avonds hebben we een lekker rustig avondje gehouden. Beetje gekletst met het  nieuwe Nederlandse meisje (Joanne) die vorige week is ingetrokken.

Vandaag is het zaterdag en zijn we van plan om even door de stad te gaan. Het word hier ook wat minder weer, dus dat betekent nieuwe collectie! Vanavond gaan we een club uit zoeken, waar we lekker met zijn alle kunnen dansen. Het gaat weer helemaal goed komen.

1. Opa:
    9 november 2013
    Hoi Mandy,
    Bedankt voor je felicitatie, nog even en we hebben weer een nieuw feestje op zaterdag 4 januari en dan ben je weer even thuis nu nog zorgen dat je vrij bent. Ik geloof dat je mama daar al voor gezorgd heeft maar dat hoor je dan nog wel. De groeten van Oma & Opa. Doeiii.
  2. Bea:
    9 november 2013
    Heey Mandy
    Super dat ze zo positief over je zijn, zie je wel dat JE HET KUNT!!!!!!
    En leuk dat ze je in hun team willen houden maar dat gaat hem nie worden hè, want je komt mooi weer bij ons terug.:-) :-) .het was weer een leuk verhaal en skon foto's. Ga maar lekker weekend vieren en nie teveul shoppen. Geniet er nog van.
    Groetjes,
    Bea xxx
  3. Mandy:
    11 november 2013
    Heey opa en oma, inderdaad ik ben alweer bijna thuis. Over drie weekjes moet ik afscheid gaan nemen van de lieve kindjes hier. Maar kerst kan ik wel samen met jullie vieren :) Dat vind ik wel gezellig! Eerste kerstdag en 4 januari ben ik namelijk vrij. Liefs Mandy