Bezoek (Visitar)

22 oktober 2013

Tijd voor weer een verhaaltje, of het leuk is om te lezen laat ik aan jullie over. Maar ik heb wel echt een top week gehad! Een lang verhaal, maar ik heb ook zoveel meegemaakt in een korte tijd. Het begon dinsdag allemaal al. Toen mocht ik mee met Susana naar een klas met kinderen van 6/7 jaar. Deze kinderen leren Engels, heel leuk om te zien hoe goed ze dit al kunnen.

En woensdag 16 oktober was het dan eindelijk zover. Eerst nog even een verjaardag gevierd van Alicia (kindje) en gewerkt tot half 5. Om half 7 zat ik dan toch in de metro, om me broertje Stan en me ouders op te halen bij het vliegveld. Om half 8 zoude ze aan komen, maar 50 minuten later zag ik mama dol gelukkig aan komen (bijna rennend). Nadat we weer een uur terug hadden gerezen, liet mama me eerst de kaart zien van zuster Gerarda. Super leuk! Daarna zijn we even een drankje wezen doen. Het kon niet al te laat worden, want we moesten natuurlijk wel fit zijn voor de fietstocht door Madrid die we de volgende dag hadden. We gingen samen met de ouders en het broertje (Lars) en zusje (Maud) van Sanne.

Op het begin konden Sanne en ik nog niet vinden waar we moesten zijn, maar uiteindelijk komt het toch goed en hadden we het gevonden! Wat was dat genieten om na zo'n lange tijd weer op een fiets te zitten (meteen 3 uur). Jullie zullen dat wel raar vinden, maar normaal fiets ik elke dag minimaal 1 uur. En nu ga ik elke dag minimaal 1 uur met de metro. Je weet pas wat je mist, als je het niet meer hebt! Tijdens de fietstocht ben ik er ook nog achter gekomen waar ik nu precies woon. Dat is namelijk Malasana.

Na de fietstocht zijn Sanne en ik een pakket wezen ophalen voor de Holi Run die we op zaterdag hadden. Toen nog even lekker wezen uit eten met Sanne's en mijn gezin en daarna nog terrasjes gepakt.

Vrijdag 18 oktober, hadden we een heel druk dagje voor de boeg. Het begon allemaal al om half 9 's morgens. Ik had afgesproken met Susana, zodat mijn ouders konden zien wat ik nu eigenlijk precies doe in Madrid. We hebben dus de metro gepakt naar mijn stage plek. Ze hebben mijn groep gezien en Belen. En natuurlijk alle lieve kindjes op het kinderdagverblijf. En speciaal voor jou Bea, heeft me vader een foto met mij en Pablo gemaakt. Goed werk heeft natuurlijk tijd nodig! Pablo was trouwens nog speciaal voor het bezoek met me ouders naar het kinderdagverblijf gekomen. Ik zei tegen hem: Thanks for comming, it was very nice! Waar hij op antwoorden: It was an honour to meet your family! Thank you for giving me the possibility! Na het bezoek aan mijn stage, hebben we met zijn alle de metro gepakt naar het Real Madrid Stadion. En s'avonds zijn we weer wezen uit eten, dit keer buiten op een terras het was die dag erg lekker weer.

De volgende dag was de Holi run, Madrid 2013! We gingen er met volle moed naar toe, maar al snel bleek dat we niet de goede metro hadden gepakt. Er waren ook maar een paar mensen te bekennen met een shirtje aan van de holi run. En de mensen die daar uit de buurt kwamen wisten niet eens wat het was. Uiteindelijk aan gekomen stonden daar dan toch wel zo rond de 10.000 mensen. It was great! Die dag heb ik mama de winkels nog laten zien van Madrid. We zijn wezen uit eten en toen naar bed gegaan. De volgende dag was het namelijk alweer een drukke dag.

Zondag 20 oktober, ben ik naar een markt geweest met mama, papa en Stan die misschien wel 20 keer groter is dan de markt in Uden. Wat ze op het begin natuurlijk niet hadden verwacht, maar echt waar was. Daarna hebben we bij een broodjes zaak gegeten en toen was het alweer tijd om afscheid te nemen.

Het leven gaat nu  gewoon weer door. maandag en dinsdag heb ik gewoon weer gewerkt en een paar vermoeiende dagen gehad. Maar ja, het was wel fijn ze weer even gezien te hebben!

Sanne en ik zijn begonnen met sporten en op stage heb ik ze pepernoten laten proeven, leuk om hun reactie te zien. Ze vonden het heel erg speciaal, want pepernoten hebben ze alleen in ons kleine kikkerlandje.

Zo dit was het dan weer! Om een lang verhaal kort te maken, veel gezien, veel gedaan, veel geleerd en er ik twijfel er niet over dat er nog veel meer mooie dagen aan komen.

1. Lia schouten:
    23 oktober 2013
    Hoi Mandy
    Jij hebt volgens mij een wereldtijd daar. Jullie kunnen er nu ook weer allemaal tegenaan nu je weer familietijd hebt gehad en superleuk dat ze nu hebben gezien waar je woont en werkt.
    Groetjes,
    Lia
  2. Marjan van Asseldonk:
    23 oktober 2013
    Zeker een leuk berichtje op te lezen hoor Mandy! Je hebt je weer goed vermaakt lees ik wel, fijn dat je pap en mam langs zijn geweest!

x Marjan
  3. Bea:
    Heey Mandy
    Het heeft even geduurd maar .......
    Wan mooi verhaal weer en een skon foto van jou en Pablo nou weet ik tenminste over wie je het hebt. Had jullie pa en ma al gesproken en die hebben het ook super leuk gehad (kan ook nie anders als ze die lieve dochter weer zien). En al die Engelse woorden ertussen knap hoor alleen ik snap er niks van. Geniet er nog maar volop van want de tijd gaat snel maar da gaat wel lukken. Ben echt blij voor je dat je het er zo goed naar je zin hebt.

Liefs Bea xx
  4. Bea:
    Heey Mandy

Het heeft even geduurd maar.......
    Wan skon foto van jou en Pablo nou weet ik tenminste over wie je het hebt. Had jullie pa en ma al gesproken en die hebben het ook super naar hun zin gehad (kan ook nie anders als ze die lieve dochter na zoveel tijd weer zien) mooi verhaal weer en veel gezien en gedaan en al die Engelse woorden ertussen knap hoor alleen ik snap er niks van. Geniet er nog maar volop van want de tijd gaat snel. Ik ben echt blij voor je dat je het er zo naar je zin hebt.

Liefs Bea xxx
  5. Bea:
    31 oktober 2013
    Foutje meende dat ik het niet verstuurd had maar dus toch maar het is nog vroeg toch?????
  6. Mandy:
    31 oktober 2013
    Haha, ja het was inderdaad nog vroeg toen je je berichtje stuurde! Ik was al vol spanning aan het wachten op je reactie over de foto, haha. Had hem namelijk ook speciaal voor jou op de site gezet :)

Zie je in ieder geval snel weer! xx Mandy