Een tussen door verhaaltje!

15 september 2013

Wat hebben we  in dit weekend veel gezien en gedaan. We zijn goed en lekker actief bezig geweest. Maar voordat ik mocht zeggen dat ik weekend had nog even naar El Girassol. De dag van te voren ben ik naar de winkel gegaan om feesthoedjes te kopen. Belén de leidster die bij mij op de groep staat, is de zelfde dag jarig als mijn lieve oma, feliz cumpleaños! We hebben een feestje gevierd met de kindjes en hier zijn natuurlijk ook foto's van gemaakt. 's avonds heb ik er nog eentje gedronken op de verjaardag van mijn oma. We zijn toen naar een kroegje geweest met de naam planet. En van te voren hebben we met de hele groep weer wat afgesproken. Het was weer erg gezellig en zeker geslaagd.

De volgende dag op 14 september is mijn mama jarig. Ik werd 's morgens vroeg al geappt door mijn broertje of ik op skype kon komen. Daar zat ik dan 2 minuten later, achter mijn laptopje in bed met mijn pyjama aan en niet te vergeten mijn feesthoedje op. Gefeliciteerd mama! Na het skype hebben we een tosti gegeten en zijn we op weg naar het zwembad gegaan. Toen we aankwamen op de locatie zagen we een heel groot meer, prachtig uitzicht. Het zwembad was alleen nog niet te zien.  We hebben even een rondje gelopen en zijn toen op zoek gegaan naar het zwembad. We kwamen aan bij het zwembad en een grote teleurstelling was van ons gezicht af te lezen. Het zwembad was maar geopend vanaf 1 juni tot en met 8 september. Als we niet kunnen zwemmen dan maar een terrasje en triatlon kijken die net begon. 'S avonds heb ik een skype avondje gehad en ook heb ik heel mijn familie nog even mogen, wat een gezelligheid! Julia ging rond met de laptop en wat heb ik weer gelachen. Toen nog even met Anne geskypt, want ze had haar belangrijke auditie net achter de rug. Ik hoop dat je het haalt Annie! Daarna heb ik snel mijn spullen gepakt om weer op stap te gaan.

Na 3,5 uur geslapen te hebben ging de wekker, want vandaag was de dag dat we naar de markt moesten en zouden gaan. We hadden dat al zo vaak afgesproken, maar ons bed lag toen toch nog net iets te lekker. Op de markt "El Rastro'' aan gekomen maakte we even een rondje. Nou maak van dat even maar 2 uur. Want wat was die markt groot. Hele straten vol met honderden kraampjes. Nu heb ik een waaiertje voor in de metro.

Zondag avond zijn we nog door het Retiro park gelopen. Dit is een ontzettend bekend park in Madrid. Met allemaal verschillende beelden, zit plekjes, bruggetjes, restaurantjes en mooie wandelpaden. We hebben maar 1 rondje gelopen, omdat we echt heel moe waren. We besloten om naar huis te gaan en een andere keer terug te komen. We hebben toen bij 100 montadito! Dit is een eettentje met maar liefst 100 verschillende soorten broodjes.

1. Bea:
    Heey Mandy
    Ik denk dat je het wel vol houd daar als ik dat zo lees want je maakt er wel een gezellige boel van, maar gelijk heb je
    En is het nog zo warm daar dat je een waaiertje nodig hebt??
    Hier hebben we dat in elk geval niet nodig.
    Geniet er nog van

Groetjes uit de hei xx
  2. Willem en Anita:
    15 september 2013
    Fijn te lezen dat je het zo enorm naar je zin hebt.
    Heb je gisteren nog even gezien op Skype, was erg leuk.
    Jij in een hemdje en wij in dikke truien!!! Ik wil ook naar Spanje!!!
    Geniet er nog van en maak veel plezier met je kindertjes.
    GROETJES
  3. Opa:
    Hoi Mandy
    Gisteren waren we bij jou Mam op haar verjaardag geweest en hebben we jou nog gezien en gesproken op de laptop bij jou thuis. Was dat ook Skype? Nog iets meer dan 3 weken hopen wij ook in Spanje te zijn maar volgens jou Pap zitten wij dan nog 500 km bij jou vandaan. We zijn net thuis van een bezoek bij Oma v.d.Loop, die vierde vandaag haar verjaardag. Groetjes Opa & oma.