Weekverhaal 4 ( wo 25-09, do 03-10)

3 oktober 2013

Het is al een hele tijd geleden dat ik op mijn blog heb geschreven. Daarom even een overzicht van de week, en tijd om iets van me te laten horen!

Woensdag 25 september, Famke (van madrid students) kwam langs op mijn stage, Het was goed om te horen, dat ze erg blij zijn met mij als stagiaire. En dat ze nog niet wisten wat ze moesten doen als ik weg ging. Omdat ik gewoon als leidster word gezien. Famke vertelde me dit. Het was die dag heel erg druk, again.. Donderdag en vrijdag waren het ook weer hele drukke dagen. 27 september net voor het weekend hadden we nog even een vergadering. Susana heeft mijn rooster veranderd, zodat ik meerder groepen zie en meer leer. Na de vergadering had ik dan toch echt weekend!

Na mijn stage eerst even inkopen doen voor het weekend en de rest van de week niet te vergeten. Die avond zijn Sanne en ik een keer alleen op stap geweest, het was reuze gezellig. We waren naar de Commo geweest. En ik sta nog op de foto met een rozen verkoper, haha. Zie album. Zaterdag de 28ste, ben ik met mijn huisgenootjes (Jacqueline, Crystal, Cammie, Sanne) naar een ijsbar geweest. Woow, dat was echt een super ervaring! Jacqueline zei: We are going to an icebar, come with us? Sanne en ik dachten, oh dat is de naam van een club. Maar even later kwamen we er achter, dat ze een echte icebar bedoelde, met tafels, stoelen en een bar van ijs. Daar zeggen we geen nee tegen. En een paar uur later stonden we daar dan, kou te leiden met onze super dikke jassen aan.

Zondag zijn we een kijkje wezen nemen bij een paleis in de buurt van plaza de espana. Daarna hebben we de metro gepakt naar las Suertes om naar de primark te gaan. Na dit leuke dagje samen met Sanne en Crystal ben ik lekker naar dromenland gegaan.

Maandag 1 oktober,begon mijn eerste werkdagje van de week weer. Zoals dat bij de meeste van jullie is. En dinsdag mocht ik voor de eerste keer naar de babygroep toe, de oudste is daar een half jaar. Ze kregen muziekles van een echte leraar. Die avond zijn we met zijn zessen wezen uit eten. Woensdag mocht ik gewoon heel de dag bij mijn eigen groepje staan. Dat vind ik toch ook wel heel fijn. Je merkt gewoon aan de kindjes, dat ze je vertrouwen en ze je voort herkennen. Ik ben geen vreemde meer en het voelt fijn dat de kindjes ook naar jou toe komen, in plaats van naar Belen die heel vertrouwd is. Omdat ze al een jaar met deze kindjes op een groep heeft gestaan.

Vandaag is het donderdag en stond ik op de groep bij de 2 tot 3 jaar. Ze kregen les van een toneelleraar. Het was erg leuk om te zien hoe sommige kinderen helemaal in het verhaal zaten. En andere kinderen een beetje terughoudend en misschien wel bang waren. Ik hielp ze er dan mee om over de drempel te stappen, om het zo maar even te noemen.

De week zit er alweer bijna op, maar wat heb ik het naar mijn zin. En ook zeker zin in het weekend.

1. Opa:
    3 oktober 2013
    Fijn te horen dat je het zo goed naar je zin hebt Ga zo lekker door.
    Morgen vrijdag vertrekken wij ook naar Spanje. Als je mij dan ook een mailtje wilt sturen Mijn e-mail adres is dan [email protected] ik zie jou berichtjes met belangstelling tegemoet. Groetjes Opa & Oma.
  2. Marjan van Asseldonk:
    4 oktober 2013
    Wat een top compliment heb je gekregen, daar mag je best trots op zijn!! Fijn dat je het zo naar je zin hebt!

x Marjan